رئیس کمیته آموزش مجلس از تشکیل کمیته ۳ نفره‌ای در این کمیته برای پیگیری پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور خبر داد.

تشکیل کمیته پیگیری پرونده «فریدون» در مجلس

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس کمیته آموزش مجلس شورای اسلامی، از تشکیل کمتیه سه نفره‌ای در این کمیته برای پیگیری نحوه پذیرش حسین فریدون برادر رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

وی افزود: قرار است این کمیته بزودی گزارشی درباره پرونده تحصیلی حسین فریدون و نحوه پذیرش وی در دانشگاه شهید بهشتی ابتدا تقدیم کمیسیون آموزش و سپس هیئت رئیسه مجلس گردد.

سلیمی با اشاره به اعضای کمیته پیگیری پرونده تحصیلی برادر ئریس جمهور در کمیسوین آموزش خاطرنشان کرد: سیدجواد ابطحی، محمد قمی و کارن خانلری اعضای این کمیته هستند که قرار شده موضوع پرونده تحصیلی آقای فریدون را پیگیری کنند.

پیشتر رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارائه گزارش تحصیلی «حسین فریدون» به مجلس و بررسی آن در کمیته آموزش عالی خانه ملت خبر داده بود.
 
پیش از این نیز شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواستار پاسخ‌گویی وی درباره اتهامات برادرش از جمله تحصیل توصیه‌ای در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی شده بودند.

حجت‌الاسلام سلیمی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس از بررسی تحصیل «حسین فریدون» در این کمیته خبر داده بود و در همین زمینه حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس  گفته بود که تخلفات «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور را به دولت انتقال داده‌ایم، اما رئیس‌جمهور در این باره جوابی به نمایندگان نمی‌دهد.
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.