بجنورد- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح چهار پروژه احداث و آسفالت راه روستایی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

چهار پروژه راه روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم در این رابطه اظهار داشت: طی ایام الله مبارک دهه فجر پروژه های مختلفی اعم از احداث  و  آسفالت راه های روستایی درسه شهرستان این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی مجموع راه های روستایی قابل افتتاح در این ایام را جمعا۱۳.۹ کیلومتر اعلام کرد.

مهندس بدیعی مقدم اعتبار هزینه شده در این راستا را ۳۹ میلیارد ریال ذکر کرد که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی بیان کرد : این پروژه ها احداث و آسفالت محور جوشقان - پشت بام- دوبرجه در شهرستان جاجرم به طول ۵.۵ کیلومتر با اعتبار۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرستان بجنورد نیز احداث و آسفالت آنتنی امام زاده ایوب به طول ۱.۵ کیلومتر و اعتبار ۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را شامل می شود.

بدیعی مقدم  خاطرنشان کرد: همچنین احداث و آسفالت راه روستایی ترانلو –قلعه بیک به طول ۲.۷ کیلومتر با اعتبار ۵میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه روستایی حصار قوشخانه به طول ۴.۲ کیلومتر و اعتبار  ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال  نیز از پروژه های افتتاحی در شهرستان شیروان است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود : در بخش مسکن نیز همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر ۶۷۲ واحد ازمسکن مهر درگلستان شهر  بجنورد افتتاح و به متقاضیان واگذار می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.