ساری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از فعالیت ۸ شرکت دانش بنیان و اشتغالزایی برای ۲۶۳ نفر توسط این شرکت ها خبر داد.

۸ شرکت دانش ‌بنیان در شهرک‌های صنعتی مازندران فعالیت دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در افزایش اشتغالزایی در شهرک‌های صنعتی استان نقش بسزایی دارند.

وی تاکید کرد: تولید کالای با کیفیت با قیمت مناسب و جلوگیری از خروج ارز در رسیدن به بالاترین سطح خودکفایی از دستاوردهای مهم شرکت‌های دانش ‌بنیان است که منجر به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اضافه کرد: شرکت‌های دانش‌ بنیان به ‌منظورهم‌ افزایی علم و ثروت و توسعه اقتصاد دانش ‌محور، تجاری‌سازی و با استفاده از حوزه‌های فناوری برتر به یاری صنعت و تولید آمده و می ‌توانند به افزایش بهره ‌وری کمک کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: با ایجاد شرکت‌های دانش ‌بنیان، علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی، زمینه انتقال فناوری و ارتقاء بهره‌ وری نیز فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های دانش ‌بنیان از طریق مشاوره‌های تخصصی و کمک به راه‌اندازی و حمایت از واحدهای تحقیق و توسعه می‌توانند نقش بسزایی در افزایش کیفیت محصولات داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.