ساری- استاندار مازندران گفت: برخلاف ادعای برخی نمایندگان استان مبنی بر تعطیلی ۷۰درصد واحدهای تولیدی در مازندران، واحدهای تولیدی تعطیل استان از ۳۵ درصد بیشتر نیستند.

۳۵ درصد از واحدهای تولیدی مازندران تعطیل هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از اعطای تسهیلات در قالب بسته رونق اقتصادی به تولیدکنندگان خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی تسهیلات را در فعالیت های دیگری هزینه کرده اند.

وی ادامه داد: استانداری مازندران در پاسخگویی به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان توجه ویژه ای دارد.

استاندار مازندران از بهره برداری از سه تونل محور سوادکوه تا پایان سال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این تونل ها، بخش عمده ای از مشکل محور فیروزکوه در مازندران مرتفع می شود.

فلاح ادامه داد: تعریض محور فیروزکوه در منطقه سرخکلا و شهر پل سفید در مرحله بعد انجام خواهد شد.

وی مناسب ترین مکان برای ایجاد منطقه آزاد را بندر امیرآباد دانست و افزود: امیرآباد زیرساخت های لازم برای ایجاد منطقه آزاد را بیش از سایر مناطق استان دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در شورای عالی مناطق آزاد، بندرامیرآباد به عنوان منطقه آزاد مصوب شده است، افزود: امکان ایجاد سه منطقه آزاد بطور همزمان میسر نیست و در تصمیمی که با اعضای شورای عالی مناطق آزاد به آن دست یافتیم، بندر امیرآباد در این زمینه درنظر گرفته شده است.

فلاح از راه اندازی کارخانه کمپوست بهشهر خبر داد و گفت: کارخانه کمپوست ساری به دلیل اینکه اعتبارات دولتی تحقق نیافت و با افزایش قیمت ارز، اعتبار تخصیص یافته کافی نیست.

وی با اشاره به سخنان برخی نمایندگان استان مبنی بر تعطیلی ۷۰درصد واحدهای تولیدی استان گفت: این مطلب صحت ندارد و واحدهای تعطیل استان از ۳۵ درصد بیشتر نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر کمک مالی استانداری به نشریات خاص و بی عدالتی صورت گرفته در این زمینه توضیح داد: عملاً توان مالی کمک به رسانه ها را نداریم ولی کمک موردی به برخی از نشریات نیز صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.