رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران گفت: "کاناپه" فقط در جشنواره حضور نیافته و هنوز اتفاق دیگری برای آن رخ نداده و باید مراحلش را طی کند.

"کاناپه" فقط در جشنواره حضور ندارد و هنوز اتفاق دیگری برای آن رخ نداده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم آنلاین، حجت‌اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی عصر امروز در برج میلاد محل برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد.

ایوبی در جمع خبرنگاران نیز حاضر شد و در ارتباط با فیلم‌های سینمایی در جشنواره فیلم فجر گفت: فکر می‌کنم خود فیلم‌سازان ما بنای‌شان بر همکاری است و علاقه دارند فیلم‌هایی بسازند که دیده شوند به همین دلیل ضوابط و مقررات را رعایت می‌کنند و خودشان شیرینی‌ آن را در نهایت احساس می‌کنند.

وی در ادامه در ارتباط با برخوردی که ترانه علیدوستی با اصغر فرهادی در ارتباط با تحریم اسکار انجام دادند، گفت: به نظرم کار هر دوی آنها ستایش بود به عنوان ایرانی از آنها تشکر می‌کنم.

ایوبی در پاسخ به اینکه آیا نمی‌خواهد برای ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی کاری کنید، گفت: چه کار می‌توانیم بکنیم برویم ترامپ را برکنار کنیم.

رئیس سازمان سینمایی در ارتباط با حضور پررنگ فیلم‌اولی‌ها در جشنواره فجر گفت: سیاست ما از همان ابتدا کمک به جوان‌ها بوده است تا راه را برای جوان‌ها در عرصه سینما باز کنیم اما معتقدم آنچنان که باید راه برای جوان‌ها باز نشده و کارهای نیمه‌تمام زیادی مانده است.

وی گفت: با همه این حرف‌ها جوانان ما با صبر و حوصله، دانش، دانایی و.. توانسته‌اند که نشان دهند سینمای آینده برای آنها است.

او در ارتباط با اینکه برخی از پیشکسوتان سینما در جشنواره حضور ندارند، به معنی فراموش کردن آنها نیست، گفت: هرگز پیشکسوتان را فراموش نمی‌کنیم نه ما و نه سینماگران این جوانان در عرصه سینما ثمره تلاش پیشکسوتان ما هستند.

رئیس سازمان سینمایی در ارتباط با نمایش فیلم «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری گفت: «کاناپه» فقط در جشنواره حضور نیافته و هنوز اتفاق دیگری برای آن رخ نداده و باید مراحلش را طی کند. در حال حاضر که مشغول برگزاری جشنواره فیلم فجر هستیم و رسیدن به فیلم «کاناپه» جایش در فیلم جشنواره نیست.

وی در خصوص اینکه آیا با عوامل سازنده فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» به دلیل دلخوری‌شان از هیأت انتخاب واکنش‌هایی نشان دادند، وارد صحبت شده است، گفت: برای چه باید صحبت بکنیم این نیز فیلمی است که در جشنواره نیامده اگر آن طور باشد، باید با 140 فیلم دیگر و عوامل‌شان صحبت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.