اصفهان- فردی که با وعده پیش فروش آپارتمان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهردستگیر شد.

کلاهبرداری با وعده پیش فروش آپارتمان ناکام ماند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر اینکه فردی با تاسیس یک شرکت ساختمانی در شاهین شهر و با وعده پیش فروش آپارتمان مبالغ زیادی از شهروندان دریافت و متواری شده بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رجبعلی مختاری با بیان اینکه در بررسی ها مشخص شد این فرد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از ۴۰ شهروند شاهین شهری کلاهبرداری کرده و متواری شده است، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر موفق شدند این فرد کلاهبردار را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و فرد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از شهروندان خواست: فریب ظاهر افراد شیاد و کلاهبردار را نخورید و در صورت مواجه شدن با هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.