اهواز _ نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید رضا عادلی از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

سالگرد شهید مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود

 به گزارش قدس آنلاین نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید رضا عادلی از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت بسیجی شهید رضا عادلی یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.
این برنامه معنوی روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ ماه مقارن با روز چهارم جمادی الاول سال ۱۴۳۸ هجری قمری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید رضا عادلی در مسجد بلال اهواز واقع در منطقه سپیدار برگزار می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.
جمعی از خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان در آئین بزرگداشت این شهید آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا حضور می‌یابند.
شهید رضا عادلی(کردزنگنه) از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه فرزند پوری است که در تاریخ دهم اسفند ماه سال ۱۳۶۸ دیده به جهان گشود.
این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید علی‌ حسینی‌کاهکش، شهید محمود مراداسکندری و شهید داوود نریمیسا به شهادت رسید.
شهید رضا عادلی(کردزنگنه) در سن ۲۶ سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.