بجنورد- رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه برای اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد با کمبود اعتبار مواجه هستیم، گفت: طی دو سال گذشته دو میلیارد تومان برای طرح جامع گسترش امامزاده سید عباس در بجنورد هزینه شده است.

اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد با کمبود اعتبار مواجه است

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: طی دو سال گذشته دو میلیارد تومان با تسهیلات و از محل درآمد امامزاده برای طرح جامع گسترش امامزاده سید عباس در بجنورد هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه طرح امامزاده سید عباس بجنورد یک طرح بلند مدت است و نیاز به اعتبار ویژه ای دارد، افزود: احداث بازارچه، حوزه علمیه تخصصی، سالن های چند منظوره، پارکینگ، فضای سبز، فضای اداری و تجاری، توسعه صحن ها و احداث شبستان از فازهای پیش بینی شده در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد با کمبود اعتبار مواجه هستیم و براساس اولویت این طرح در دست اقدام است، خاطرنشان کرد : در حال حاضر احداث شبستان و محراب، کتیبه سازی، احداث صحن و آینه نگاری، کمک به احداث قطعه یک شهدا، احداث آشپزخانه و مهمان سرا، دیوارکشی اطراف امامزاده، احداث پارکینگ و خرید یک قطعه زمین در امامزاده سید عباس بجنورد انجام شده است.

آسوده تصریح کرد: آسفالت پارکینگ نیز به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که از شهرداری و بنیاد مسکن تقاضای همکاری کردیم ولی به دلیل کمبود اعتبار در حال حاضر میسر نیست.

وی یادآور شد: احداث صحن شمالی که هم اکنون بتن ریزی سقف آن به اتمام رسیده و برای ساخت دیوار نیز قصد داریم از کمیسیون ماده ۵ اعتبار جذب کنیم متاسفانه هنوز موفق نشدیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه بجنورد ادامه داد: به دلیل بالابودن تعداد قبور مشاوران هنوز نتوانسته اند احداث صحن دیگر را طراحی کنند و پروژه متوقف مانده تا تعیین تکلیف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.