بیرجند- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ازبرق‌دارشدن ۱۳روستا در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با برق‌دارشدن این روستاها پرونده روستاهای بالای ۱۰ خانوار در استان بسته می‌شود.

پرونده برق رسانی به روستاهای بالای ۱۰خانوار در خراسان جنوبی بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدابراهیم شرکاء صبح سه شنبه در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره)از افتتاح ۱۵۵ پروژه برق‌رسانی دهه فجر در خراسان جنوبی خبر داد واظهار داشت: این طرح ها با سرمایه گذاری۱۱میلیارد و۶۰۰میلیون تومان افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد

وی مجموع شبکه‌های اجرا شده برای این پروژه‌ها را ۱۳۰ کیلومتر عنوان کرد وگفت: در این راستا ۱۰۰ دستگاه ترانس نیز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بااشاره به اینکه از این تعداد پروژه ۸۹ پروژه در زمینه احداث، توسعه شبکه و تأمین برق به بهره‌برداری می‌رسد یادآور شد: ۵۱ پروژه مربوط به اصلاح و بهینه‌سازی و ۱۵ پروژه روشنایی معابر است که‌ در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکا به تعداد خانوار بهره‌مند از این پروژه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد خانوار بهره‌مند از این پروژه‌ها ۶ هزار و ۸۷۰ خانوار است.

وی از برق‌دار شدن ۱۳ روستا در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با برق‌دار شدن این روستاها پرونده روستاهای بالای ۱۰ خانوار در استان بسته می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به اقدامات انجام شده در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: در این راستا ۱۹ میلیارد تومان مربوط به توسعه شبکه و تأسیسات برق‌رسانی روستایی، ۲۹ میلیارد تومان توسعه شبکه و تأسیسات برق‌رسانی شهری و ۸ میلیارد تومان روستاهای فاقد برق است که‌ برق‌رسانی شده‌اند.

شرکاء ۵۵۰ میلیون تومان روشنایی معابر، ۱۷ میلیارد تومان اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برق‌رسانی به مسکن مهر، یک میلیارد تومان آغاز به کار گروه خط گرم فرمان از نزدیک، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان استقرار سامانه GRS و ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نصب سیستم‌های خورشیدی را از جمله اقدامات شاخص دولت یازدهم عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.