مدافع عراقی مدنظر باشگاه پرسپولیس علت عدم حضورش در این باشگاه ایرانی را اعلام کرد.

علت عدم حضور مدافع عراقی در پرسپولیس از زبان این بازیکن

به گزارش قدس آنلاین، سعد ناطق درباره ایکه عنوان شده که عمده مشکل شما برای پیوستن به پرسپولیس، مبلغ بالایی است که باشگاه نیروی هوایی عراق برای صدور رضایت نامه ات خواسته است، گفت: بحث این نیست. چون بازیکن ملی پوش نیروی هوایی محسوب می شوم، حالت متفاوتی با دیگر بازیکنان تیم مان را دارم. این عرفی است که فکر می کنم در همه جای دنیا وجود دارد. در پرسپولیس شما هم بین بازیکن ملی پوش و دیگر بازیکنان تفاوت هایی وجود دارد. الان هم سرمربی ما می گوید چون دفاع آخر مطمئن نتوانسته ایم جذب کنیم، نمی توانیم رضایت نامه تو را صادر کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چقدر زمان تا پایان قرارداد شما با نیروی هوایی عراق باقی مانده است؟ گفت: چهار ماه دیگر می توانم به عنوان بازیکن آزاد برای آینده ام تصمیم گیری کنم. اما اگر بخواهم الان از تیم جدا بشوم، یک اینکه باشگاه نیروی هوایی باید رضایت بدهد و دوم هم یک روز بیشتر تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال عراق باقی نمانده است. الان مهم این نیست که من چه علاقه ای دارم. الان تا 4 ماه آینده اختیار تصمیم گیری با باشگاه نیروی هوایی عراق است.

مدافع عراقی درباره اینکه با این تفاسیر برای این فصل حضور شما در پرسپولیس برای این فصل منتفی است؟ تاکید کرد: نیروی هوایی تیم پرطرفداری در عراق است که مسوولان تیم به این خاطر هم نمی توانند راحت در مورد فروش ستاره هایشان تصمیم گیری کنند. تیم ما امسال در جام قهرمانان آسیا حضور می یابد. حتی حماد احمد که بهترین مهاجم ما است و امسال دومین بازیکن برتر آسیا شد را یک تیم قطری با رقم خیلی بالا می خواست که باشگاه به این درخواست وسوسه انگیز پاسخ منفی داد. این در حالی است که 4-3 ماه بیشتر ازقرارداد حماد احمد نمانده و این انتقال می توانست پول خیلی خوبی را به باشگاه ها تزریق کند اما چون حضوری موفق در آسیا برای باشگاه مهم است، تصمیم ندارند هیچ بازیکنی را به باشگاه دیگری انتقال بدهند. تیم ما امسال دوره قبل نیز قهرمان این بازی ها شد و حالا قصد تکرار این عنوان را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.