شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی سبب حرکت آزادی خواهان جهان شد و تن دشمنان ملت ایران بخصوص آمریکای جنایت کار را لرزاند.

انقلاب اسلامی سبب حرکت آزادی خواهان جهان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر سه شنبه  در فرهنگسرای شهرکرد در مراسم جشن آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره)  گفت: در دوران قبل از انقلاب حکومت شاه و طاغوت دست نشانده آمریکا بوده و حتی مظاهر اسلامی رانیز رعایت نمی کردند و شاه ملعون با عیاشی و خوش گذرانی حکومت ایران را اداره می کرد.

وی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون در دوران قبل از انقلاب افزود: این قانون اختیار مردم ایران را به کشور های غربی سپرده بود و مردم آمریکا بدون مجازات دست به هر جنایتی می زدند.

سلیمانی تصریح کرد: حکومت طاغوت با دادن گندم رایگان به مردم  باعث شد کشاورزان و دامداران که در روستا زندگی می کردند به شهر مهاجرت کنند و با حقوقی ناچیز در کاخانجات به کارگری مشغول شوند.

وی در خصوص رفتارهای فرهنگی و اسلامی در دوران طاغوت گفت: دشمن با آوردن سبک های اروپایی و آمریکایی تیشه به ریشه اسلام زد و با کشف حجاب بنیان خانواده را از بین برد.

استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با آگاهی سازی ظلم های شاه، رژیم طاغوت و آمریکا را افشا و عموم مردم از جمله حوزه علمیه را بیدار کرد.

وی تصریح کرد: امام به حرکت مسلحانه اعتقاد نداشت و به معجزه الهی و ایمان مردم توکل کرده بودو به احیا کردن اسلام معتقد بود.

وی تأکید کرد: نتیجه ۱۵ سال زحمت و تلاش امام راحل انفجار نور بود و بازگشت افتخارآمیز ایشان به میهن منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه شد.

سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی سبب حرکت آزادی خواهان جهان شد و تن دشمنان ملت ایران بخصوص آمریکای جنایت کار را لرزاند.

استاندار در پایان گفت: باید هر ساله دهه فجر را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم تا انقلابمان الگویی برای حرکت قدرتمندانه علیه استکبار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.