جاجرم- فرماندار جاجرم گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۵ پروژه در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

۳۵ پروژه در جاجرم افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبر محبی صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان با گرامیداشت ایام پربرکت دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۳۰ پروژه و عملیات اجرایی با سرمایه گذاری ۶ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان و ۵ واحد تولیدی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: باید از وحدت و مقاومت مردم عزیزمان سپاسگذار باشیم زیرا مردم کشورمان برگ برنده ای برای کشور محسوب میشوند.

محبی افزود : قطعا هر جامعه گذشته، حال و آینده ای دارد که باید از گذشته عبرت گرفت و در حال از آن استفاده  و برای  آینده برنامه ریزی کرد که کشور ما نیز سختی های زیادی را در گذشته  متحمل شد و آنچه تحمل آفرین بود مقاومت مردم و حضور مردم در همه صحنه ها بود.

محبی عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم باید مسئولین تلاش بیشتری در خدمت کردن به مردم داشته باشند و انتخابات دلیل کند شدن خدمت رسانی نشود بلکه تلاش ها بیش از پیش ادامه پیدا کند.

امام جمعه جاجرم نیز با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و شهدای آتش نشان گفت:  دشمن  امروز به دنبال  عامل ها و وسیله های پیروزی انقلاب است تا بتواند از طریق همان عوامل ما را به شکست برساند. 

حجت الاسلام موسوی سه عامل پیروزی انقلاب را  اسلام، رهبری و مردم دانست و افزود: دشمنان دو عامل اسلام و رهبری را نشانه گرفتند اما تجربه نشان داده که نتوانستند موفقیت لازم را کسب کنند زیرا مردم دست از اسلام برنمیدارند و قطعا دشمن به دنبال راهکاری برای این مسئله بوده و آن هم غفلت مسئولین از مردم است.

وی افزود: بنابراین مسولین نباید از مردم غفلت کنند زیرا مردم ثمره پیروزی انقلاب هستند.

گفتنی است همزمان با آغاز دهه فجر در سراسر کشور در شهرستان جاجرم نیز روز ۱۲ بهمن روز ورود امام به کشور ارج نهاده شد  و زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان نواخته و تمثال امام گل باران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.