۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 498836

رشتخوار -در اولین روز از دهه گرامیداشت فجر پروژه آسفالت خیابانهای اصلی و بافت فرسوده شهر رشتخوار با حضور مردم و مسئولان و اعضای شورای شهر افتتاح شد.

پروژ ه های شهرداری رشتخوار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم شهردار رشتخوار با گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد:آسفالت بافت فرسوده و خیابان های اصلی شهر رشتخوار با  ۵۲ هزار متر مربع و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان  به بهره براری رسید.

محسن زاهدی  در این مراسم با اشاره به  این که  دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت به مردم است اظهار داشت: همچنین کلنگ آسفالت خیابان امام خمینی ره  ۱۱ و مسکن مهر  شهر رشتخوار با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

شهردار رشتخوار  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و امام(ره) افزود: باید تلاش کنیم تا آرمان‌های انقلاب به خوبی در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

وی اجرای پروژه‌های شهرداری را حاصل تلاش و تعامل شورا، شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری دانست و یادآور شد: توسعه و پیشرفت این شهر در گرو برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند است.

وی یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر  رشتخوار تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی مناسب در راستای توسعه همه‌جانبه و پایدار شهر و تامین رفاه شهروندان گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.