مشهد- تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با مدیران هلال احمر کشور با اشاره به اینکه زائر محوری یکی از اولویت‌های اصلی آستان قدس رضوی است، بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌های دخیل در امر سفر برای رقم زدن زیارتی توام با آرامش برای زائران بارگاه قدس رضوی تاکید کرد.

زائر محوری اولویت آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در این دیدار که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، به همکاری نزدیک آستان قدس رضوی با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

وی افزود: آستان قدس رضوی همکاری‌های خوبی با جمعیت هلال احمر دارد، به خصوص در ایام تابستان، عید و دهه آخر صفر که زائران حرم مطهر رضوی حضور بی شماری در مشهد مقدس دارند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امسال در دهه پایانی صفر و ایام شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) حدود ۳۰۰ هزار زائر پیاده به بارگاه منور رضوی مشرف شدند که جمعیت هلال احمر نقش به سزایی در خدمات رسانی مناسب به این زائران داشت.

وی با بیان این مطلب که هلال احمر زمینه گرد آمدن جمعیت انبوهی از داوطلبان را برای خدمت به مردم و کشور فراهم کرده است، اظهار کرد: این جمعیت شرایطی را ایجاد کرده تا از تمام ظرفیت جامعه با سلایق و گرایش‌های مختلف در راستای خدمت رسانی به مردم و کشور استفاده شود که این موضوع امری بسیار مبارک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.