کریستیانو رونالدو هر از چند گاهی توسط هواداران رئال در سانتیاگو برنابئو هو می شود از جمله در همین بازی دو روز پیش برابر سوسیداد. اتفاقی که برای کاسیاس قابل درک نیست.

دفاع کاسیاس از ستاره رئال مادرید/ هو کردن رونالدو قابل درک نیست

به گزارش قدس آنلاین، ایکر کاسیاس که خود در سال آخر حضورش در رئال بارها توسط هواداران این تیم هو شد، به برنامه El Transistor  دعوت شد و درباره کریستیانو رونالدو، عکس بحث برانگیز آلوارو آربلوآ، کیلور ناواس و جانلوییجی بوفون صحبت کرد. 

کاسیاس درمورد هو شدن رونالدو گفت:« انتظارات از رونالدو زیاد است. او در حال‌ رقابت با لیونل مسی است و بهترین بازیکن جهان محسوب می‌شود. به عنوان یک رئالی، درک نمی‌کنم چرا باید هو شود. او جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد. اگر انتظار داشته باشند رونالدو در هر بازی دو یا سه گل بزند، دیوانگی است. باید به او کمک کرد. باشگاه باید به حمایت از بازیکنانش بپردازد. رونالدو باید به تلاش خود برای بهترین بازیکن جهان بودن ادامه‌ بدهد.»

به نقل از ورزش سه، کاسیاس همچنین به حمایت از کیلور ناواس (دروازه‌بان فعلی رئال مادرید) پرداخت و گفت‌:« او فصل گذشته برای رئال فوق‌العاده‌ عمل کرد. برایم عجیب است چرا بالاتر از بوفون در میان بهترین‌ها قرار نگرفت. البته بوفون الگویی برای همه دروازه‌بان‌ها به شمار می‌رود و منحصر به فرد است.»

آربلوآ ، مدافع سابق رئال برای تبریک تولد ژوزه مورینیو عکسی را منتشر کرد که در آن علاوه بر سرمربی پرتغالی و خودش، کاسیاس نیز حضور داشت. انتشار این عکس با توجه به اختلافات آشکار مورینیو و کاسیاس، عجیب به نظر می رسید.

کاسیاس در این رابطه گفت:« زمانی که این عکس را دیدم خندیدم. می‌دانم آربلوآ چگونه است. با او در ارتباط نیستم. دوستی من و آربلوآ پیش از آن ضربه ای که به دستم زد و مصدوم شدم، به پایان رسیده بود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.