مسئولان گروه شبه نظامی تحت فرماندهی کردهای سوریه، منزوی ساختن پایگاه اصلی داعش را هدف خود در مرحله بعدی جنگ با این گروهک تروریستی عنوان کردند.

منزوی کردن رقه؛ هدف بعدی کردهای سوریه در جنگ با داعش

به گزارش "قدس آنلاین"، یکی از مسئولان شبه نظامیان کرد سوریه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) اعلام کرد که هدف مرحله بعدی عملیات مورد حمایت آمریکا علیه داعش در خاک سوریه، منزوی ساختن کامل شهر رقه در شمال این کشور و قطع راه های ارتباطی آن با دیگر مناطق تحت کنترل این گروهک تروریستی در استان دیر الزور در رب کشور می باشد.

بر اساس این گزارش، مسئول مذکور که خواسته نامش فاش نشود در گفت و گو با رویترز در این باره اظهار داشت: برای انجام این کار باید خود را به جاده ارتباطی میان رقه و دیر الزور برسانیم با این حال چنین ماموریتی سخت و دشوار خواهد بود.

در همین حال، «طلال سلو»، سخنگوی گروه شبه نظامی موسوم به «نیروهای سوریه دمکراتیک» که از شبه نظامیان کرد یگان های مدافع خلق (YPG) به همراه برخی گروه های کوچک تر عرب، ترکمن و سریانی تشکیل شده و در مناطق شمالی سوریه در حال جنگ با داعش می باشد، از آماده سازی این گروه برای انجام یک کار جدید علیه تروریست های داعش ظرف چند روز آینده خبر داد با این حال از ارائه جزئیات بیشتری در این زمینه خودداری کرد.

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.