سبزوار - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوارگفت: شرایط استثنایی انقلاب با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است.

شرایط استثنایی انقلاب با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است

علیرضا رادمان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه ۱۲بهمن روز تجدید عهد با انقلاب ،‌امام و اسلام است افزود: ملت ایران پس از سالها تحقیر و ذلت در دوران رژیم وابسته پهلوی ، طعم عزت را در سایه نظام اسلامی چشید.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به همت خون مطهر شهیدان به وجود آمده است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم می باشد  تصریح کرد: باید با نهادینه کردن این فرهنگ ارزشمند، انقلاب اسلامی و امنیت موجود را بیمه کرد.

این مسئول فرهنگی از آمریکا بعنوان منفورترین رژیم درمیان مسلمانان یاد کرد و یادآورشد: انقلاب ما بیش از هر انقلاب دیگری در دنیا متکی به مردم می باشدوحضور مردم در صحنه تفسیری جز علاقه‌مندی مردم به انقلاب, نظام, امام(ره) و رهبری نیست و قطعا این انقلاب بر اساس شهادت و ایثارگران بنا شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار دهه فجرانقلاب اسلامی را عظیم‌ترین حادثه تاریخ اسلام برشمرد و اظهار داشت: حضور بسیجیان در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب اسلامی ارزشمند و خدمات این نیروی مردمی در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن امری غیر قابل انکار است .

وی برگزاری مراسم گرامیداشت انقلاب و تأکید بر پیوند نسل‌ها، هماهنگی ستاد کمیته‌ها، توسعه و سازمان‌دهی ستادها، ارتقاء سطح کیفی برنامه‌ها و افزایش مشارکت‌ها و نهادهای مردمی، تقویت ستاد، التزام به تأکیدات رهبری، افزایش تعامل و انسجام بین کمیته های ستاد و... را از  اولویت‌های ستاد دهه فجر سبزوار دانست.

وی بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، وحدت و همبستگی و خودباوری را مهمترین محورهای هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سبزوار برشمرد است وگفت:  شعار امسال گفتمان انقلاب زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رادمان زمینه سازی برای رشد ، تعالی و بسط پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی، تبیین وترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف انقلاب اسلامی، توجه ویژه به افزایش آگاهی و اقناع نسل جوان نسبت به ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی، پشتیبانی از رویکردهای برنامه ای ویژه کودکان ، نوجوانان و جوانان، حمایت از رویکردهای برنامه ای فراگیر در سطح شهرستان سبزوار ، بخش های روداب و ششتمد و روستای تابعه، معرفی ۱۹ شهید انقلاب شهرستان سبزوار و افزایش فضای شادابی و نشاط اجتماعی در ایام الله دهه مبارک فجر را از دیگر اهداف ستاد دهه فجر سبزوار بزرگ یاد کرد.

وی ادامه داد: در طول دهه مبارک فجر بیش از ۱۴۰ پروژه عمرانی،خدماتی و آموزشی در قالب بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه قرآنی ،فرهنگی ، هنری و ورزشی در سبزوار بزرگ افتتاح و به بهره برداری میرسد .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزواربا اشاره بر هرچه باشکوه تر برگزارشدن برنامه های دهه فجر بر حفظ حرمت تقارن دهه اول فاطمیه با ایام فرخنده دهه فجر تاکید کرد .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.