رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از عدم تایید صلاحیت گزینه‌های پیشنهادی او برای سمتهای مختلف در کنگره آمریکا گفته است که «دموکراتها باید از خودشان خجالت بکشند».

ترامپ: دموکراتها باید از خودشان خجالت بکشند

به گزارش قدس آنلاین،  رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با لحنی تمسخرآمیز رهبران سیاسی مخالف خود را در کنگره آمریکا به باد انتقاد گرفت.

دونالد ترامپ صبح امروز دوشنبه به وقت آمریکا، در اقدامی که کم کم در حال تبدیل شدن به عادت است، به توئیتر شخصی خود رجوع کرد و مخالفانش را خطاب قرار داد.

او نوشت: «نانسی پلوسی و چاک شومر با آن اشک‌های تقلبی، تظاهراتی را در کنار دادگاه عالی برگزار کردند اما میکروفون آنها کار نکرد! یک افتضاح، درست مثل خود حزب دموکرات!».

پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا و شومر، رهبر اقلیت دموکراتها در مجلس سنای این کشور است.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر سناتور شومر را به خاطر آنچه «اشکهای تقلبی» او در یک تجمع اعتراضی علیه ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی، مورد ملامت و تمسخر قرار داده بود.

ترامپ در ادامه توئیت امروزش نوشته است: «دموکراتها کِی دادستان عالی و بقیه کابینه مان را به ما خواهند داد! آنها باید از خودشان خجالت بکشند. جای تعجب نیست که واشنگتن دی.سی اصلا کارش پیش نمی رود و مفید نیست».
انتقاد تند ترامپ از عدم تایید صلاحیت گزینه های پیشنهادی او به سنای آمریکا در حالی مطرح شده که با وجود گذشت 11 روز از ریاست جمهوری او، وزارتخانه های کلیدی از قبیل خارجه، خزانه داری و دادگستری همچنان بی وزیر هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.