ساری- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ولایت فقیه مهم ترین برکت و دستاورد انقلاب اسلامی است و امروز تنها عامل اقتدار کشور ما محسوب می شود.

مهم ترین هدیه انقلاب اسلامی وجود نعمت ولایت فقیه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری صبح چهارشنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی شهرهای مازندران که در سالن شهدای این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت های بی بدیل امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب و به برکت ایثارگری های رزمندگان اسلام، امروز مقتدرترین کشور در منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه امروز مهم ترین هدیه انقلاب اسلامی وجود نعمت ولایت فقیه است، ادامه داد: ولایت فقیه همچون دژی مستحکم دربرابر همه هجمه های دشمنان قسم خورده به نظام مقدس است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی در میان همه تحلیل های کارشناسان مهم بین المللی روی داد و موجی از بهت و تعجب را در میان سران کشورهای مختلف به وجود آورد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را باعث قطع شدن دستان پلید آمریکایی ها از دخالت در امور داخلی ایران دانست و افزود: به همین دلیل دولتمردان آمریکایی ۳۸ سال است که دشمنی خود با ملت ایران را به شیوه های مختلف ادامه داده اند.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در میان آحاد مردم جامعه امری ضروری است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی کارآمد در مسئله حکومت داری در جهان و منطقه معرفی شده و موج بیداری اسلامی که در کشورهای عربی و دیگر کشورهای جهان روی داده، با الگوگیری از انقلاب ملت بزرگ ایران بوده است.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) دین و ارزش های اسلامی را که تا قبل از پیروزی انقلاب در غربت کامل بود، احیا کردند و پس از پیروزی انقلاب، دین به متن جامعه بازگشت.

وی وجود نعمت ولایت فقیه را رمز بقای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با درایت و رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و با خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ حاصل شد و امروز تداوم آن پیروزی ها در گرو اطلاعت پذیری از ولی فقیه است.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه ولایت فقیه مهم ترین برکت و دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ولایت فقیه تنها عامل اقتدار ایران اسلامی است و با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان، امنیت

وی با اشاره به تفرقه‌افکنی و توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با دعوت از همه اقشار مختلف در راهپیمایی افزود: حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و نمایش این وحدت و همدلی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی با رویکرد بصیرت‌افزایی نسبت به موفقیت و جایگاه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین عامل پویایی و تداوم انقلاب است، ضرورت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.