قزوین - مدیرعامل کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان کشور گفت: توسعه مراکز سیار برای فعالیت در روستاها اولویت این کانون است.

توسعه مراکز سیار در روستاها اولویت کانون است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،علیرضا حاجیان زاده صبح چهارشنبه در دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین با بیان این مطلب، افزود: به دلیل محدودیت روستاییان در دسترسی به امکانات و زیرساخت های فرهنگی، گسترش مراکز سیار کانون می تواند در رفع نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان روستایی بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به نیاز کشور به گسترش کانون های فکری و پرورشی، اظهارکرد: در سطح کشور ۹۵۰ کانون داریم که به نسبت ۱۰۵ هزار مدرسه ناکافی و تعداد کمی به نظر می رسد.

مدیرعامل کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان کشور گفت: کانون همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارد و از ظرفیت های این دستگاه برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده می کند.
حاجیان زاده در پایان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تقویت فعالیت ها و برنامه های خود به حمایت مسوولان ارشد کشور و نمایندگان مجلس و در سطح مناطق به کمک های استانداران نیازمند است. ت ها و منابع استان برای گسترش مراکز سیار کانون در استان استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.