شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر کارگران کارخانه فولاد سفید دشت با اعتراض خود باعث اختلال در روند فعالیت کارخانه شوند از طریق دادستانی و قوه قضائیه برخورد می شود و همچنین از کسانی که به حق اعتراض کرده اند حمایت خواهیم کرد.

استاندار چهار محال و بختیاری برای کارگران فولادخط ونشان کشید/انتقاد به مدیران ضروری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران انتقادات به مسئولین را ضروری دانست و عنوان کرد: انتقادات باید تلنگری باشد برای مسئولینی که سهوا در انجام وظایف خود دچار خطا شده اند و باعث تحریک اذهان عمومی نشوند.

وی در خصوص کارخانه فولاد سفید دشت گفت: فاز نخست این پروژه عظیم ۱۵ سال بعد از سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: فاز دوم کارخانه فولاد سفید دشت ۴۰ درصد افزایش فیزیکی داشته و به پیمانکار جدید واگذار شد و پیمانکار جدید این کارخانه با تفکیک کارگران متخصص و غیر متخصص واشتغال آن ها در بخش های مختلف باعث اعتراض برخی از کارگران شده است.

سلیمانی تأکید کرد: اگر کارگران کارخانه فولاد سفید دشت با اعتراض خود باعث اختلال در روند فعالیت کارخانه شوند از طریق دادستانی و قوه قضائیه برخورد می شود و همچنین از کسانی که به حق اعتراض کرده اند حمایت خواهیم کرد

با توجه به نقش و رسالت بزرگ رسانه ها باید نسبت به تقویت رسانه ها و مطبوعات اقدامات لازم صورت بگیرد تا رسانه ها بتوانند به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

با اشاره به اختصاص ۳۱۳ میلیارد تومان به ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در دولت فعلی  بسیاری از واحدهای تعطیل شده احیا شدند و کارگاه های تولیدی که پیشرفت بالای ۶۰ درصد داشته اند به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: با وجود گره هایی که در برجام به وجود آمد اما نتیجه هایی از جمله کاهش تحریم ها و افزایش صادرات و اخذ بیمه کشتی ها و وارد کردن دارو از خارج از کشور را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: برجام نتیجه ۱۰۰ درصدی نداشت اما در بسیاری از موارد برای کشور مفید بود و تورم ۵۰ درصدی را به زیر ۱۰ درصد کاهش داد و هر دولتی نقاط ضعفی دارد که باید سعی در از بین بردن این ضعف ها کند و پاسخگوی مردم باشد.

سلیمانی در خصوص انتخابات گفت: انتخابات شهر و روستا  از لحاظ منطقه امنیتی قومی و فامیلی نیاز به توجه بیشتری دارد و ملاک کاندیدا عمران و آبادانی و توسعه منطقه باشد و با فرهنگ سازی از تعصبات قومی پرهیز کنند..

وی با اشاره به اختصاص ۳۱۳ میلیارد تومان به ستاد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در دولت فعلی  بسیاری از واحدهای تعطیل شده احیا شدند و کارگاه های تولیدی که پیشرفت بالای ۶۰ درصد داشته اند به بهره برداری رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.