ساری- مسول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلای مازندران از احیای ۹۰ واحد صنعتی راکد استان توسط ۶ گروه صنعتی متشکل از متخصصین امور صنایع خبر داد.

۹۰ واحد راکد صنعتی در مازندران احیا می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هادی عسگری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه گروه های صنعتی شکل گرفته از ۱۵ متخصص در زمینه های فنی و مهندسی تشکیل شده است، اظهار کرد: با شناسایی واحدهای راکد، عارضه یابی و احیاء با رضایت هیئت مدیره واحدهای صنعتی صورت می گیرد.

وی اهداف سازمان خود را مشارکت فعال مهندسین در تشکل های فنی، بهره گیری از توان مهندسین بسیجی در بحران ها، ارتقا وضعیت صنعتی استان، افزایش بهره وری و کمک به افزایش ظرفیت صنایع تبدیلی استان عنوان کرد و از جذب ۳ هزار مهندس و بکارگیری از توان فنی شان در زمینه های مختلف خبر داد.

مسول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلای مازندران یادآور شد: گروه های صنعتی با یک تیم کامل در واحدهای راکد حضور یافته و چندماه را در آن واحد تولیدی زندگی می کنند و ضمن بررسی مشکلات، راهکارهای لازم را ارائه تا واحد راکد به چرخه تولید باز گردد.

عسگری با اشاره به اینکه اغلب واحدهای صنعتی در مازندران بصورت خانوادگی اداره می شوند، گفت: کمتر واحد صنعتی راکد در استان وجود دارد که با مشکلات حقوقی مواجه نباشد و در این زمینه مشاوره های لازم ارائه می گردد.

وی از بروکراسی اداری موجود در مازندران گلایه کرد و افزود: سرمایه گذاری در مازندران سخت بوده و تولید کننده دچار چالش های فراوانی می شود در حالیکه اینگونه مشکلات در استان های دیگر کمتر است.

مسول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه نیاز به انقلاب اداری داریم، خاطرنشان کرد: اغلب واحدهای تولیدی راکد نیاز به مشاوره دارند تا مشکلات شان مرتفع شود.

عسگری از برگزاری همایش « بسیج صنعت و معدن» با محوریت شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده در ۱۴ بهمن ماه در ساری خبر داد و گفت: درصدد هستیم با برگزار این همایش ها زمینه جذب بیشتر مهندسین فراهم و ارتباط مدیران با واحدهای تولیدی را برقرار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.