مشهد- پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه همزمان با شب میلاد حضرت زینب(س) ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می شود.

گرامیداشت شهدای حرم در بارگاه مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همه شهدا اسلام به خصوص شهدای مدافع حرم نقش ارزشمند و دور از انکاری را در دفاع از اسلام و ماندگاری ارزش­های اسلامی در برابر متجاوزان تکفیری ایفا کرده­اند.

حجت الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه محور اصلی مبارزه مدافعان حرم، ترویج تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) و مقابله با اسلام­ستیزی است، اظهار کرد: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای قدردانی و ترویج روحیه انقلابی و ایثارگری شهدای مدافع حرم در نظر دارد تا در شب ولادت حضرت زینب(س) ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مدافعان حرم را برگزار نماید.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این مراسم پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور زائران و خانواده معزز شهدای مدافع حرم در رواق دارالمرحمه تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: در این گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه سیدرضا موید اشعاری را در مدح شهدای مدافع حرم می خواند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی همخوانی گروه سرود ولایت و قرائت دعای کمیل توسط رضا نبوی را از دیگر برنامه های این گرامیداشت معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.