استیضاح آخوندی در حالی یک هفته دیگر به تاخیر افتاد که دو ماه پیش به کمیسیون عمران ارائه شده بود؛ اما بررسی آن به دلایل مختلف به تاخیر افتاده بود.

فرصت یک هفته ای آخوندی برای جلب نظر استیضاح کنندگان

به گزارش «قدس آنلاین»،  یکشنبه هفته جاری بررسی استیضاح وزیرا راه و شهرسازی بعد از دو ماه در دستور کار کمیسیون عمران قرار گرفت؛ اما آخوندی در جلسه بررسی استیضاح حضور نیافت. معاونانش هم نتوانستند ابهامات استیضاح کنندگان را رفع کنند؛ لذا نامه کمیسیون عمران در خصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیئت رئیسه ارسال شد. پس از آن آقای آخوندی طی نامه ای به لاریجانی اعلام کرد که برای حضور در جلسه بررسی استیضاح به کمیسیون عمران دعوت نشده است.

طبق آئین نامه داخلی مجلس، امروز باید نامه استیضاح آخوندی اعلام وصول می شد اما به گفته نمایندگان با رایزنی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی، استیضاح آخوندی انجام نشد و مقرر شده است یکشنبه هفته پس از تعطیلات مجلس، کمیسیون عمران مجدداً برای بررسی موضوع استیضاح با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل جلسه خواهد داد.

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی امروز با استیضاح کنندگان و نمایندگان نیز رایزنی های ویژه ای داشت که این رایزنی ها در حوزه های انتخابیه نیز با حضور مدیران کل وزارت راه و شهرسازی ادامه خواهد یافت. آخوندی یک هفته فرصت دارد تا استیضاح کنندگان را قانع کند.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.