رشتخوار-رییس نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت رشتخوار گفت: در سال جاری بیش از ده میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان رشتخوار پرداخت شده است.

نمایشگاه دستاوردها و محصولات اقتصاد مقاومتی در رشتخوار برپا شد

به گزارش قدس انلاین روز چهارشنبه حجت ا لاسلام کشتگر در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در سالن ورزشی حوزه مقاومت رشتخوار اظهار داشت: بسیج امروز با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، توانسته در زمینه های مختلف ورود پیدا کند و در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه تولید کننده ها با توجه به دریافت تسهیلات، توانسته اند مشاغلی را به راه انداخته و اشتغالزایی چند فرد را به وجود اورند.

کشتگر  با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: بهره گیری از ظرفیت های موجود در بافت شهری و روستایی برای توسعه، از محورهای برنامه های اقتصاد مقاومتی  است و می توان با مشارکت مردمی در فعالیت های اقتصادی، قدم های موثری در راستای تحقق این مهم برداشت.

وی با تاکید بر این موضوع که تحقق شعار سال جاری نیازمند عزم عمومی ارکان نظام در تمام بخش ها و زمینه ها است گفت :مهم ترین دغدغه رهبری در تدوین سیاست اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات داخلی است.

شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور امام جمعه،اعضای شورای اداری وروسای پایگا ه های مقاومت رشتخوار به مناسبت دهه فجر افتتاح شد و همچنین در این نمایشگاه مسابقه جشنواره غداهای محلی و سالم از سوی ۱۱ پایگاه مقاومت رشتخوار برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.