بیرجند- فاز دوم زینبیه هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان بیرجند با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون تومان عصر چهارشنبه با حضور قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

فاز دوم زینبیه هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان بیرجند افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، این مجتمع در دو طبقه با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است که دارای هزار و ۴۰۰ متر مربع مساحت است که برای توسعه و تکمیل ۶۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

نماینده جانبازان و عضو شورای معتمدان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: تاکنون در جمع‌آوری آثار جانبازان کار زیادی انجام نشده و نیاز است در این راستا بیشتر تلاش شود.

مالکی با بیان اینکه همه آزادگان استان ما جانباز هستند افزود:پیگیری شود تا قانون قبل از موعد بازنشستگی دستگاه‌های مختلف اجرایی شود.

وی بیان کرد: واگذاری خودرو به جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد باید انجام شود و به جانبازانی که محدودیت حرکتی دارند خودرو تعلق گیرد چرا که جانبازان که محدودیت دارند وجود خودرو برای آنها ضروری است و این موضوع در قانون ایثارگری وجود دارد اما اجرا نمی‌شود.

مالکی افزود: باید برای اشتغال فرزندان ایثارگران تلاش شود و در شهرستان بیرجند ۳۸۷ نفر والدین شهدا در قید حیات داریم که از این تعداد ۱۵۶ پدر و ۲۳۱ مادر شهید هستند و باید سرکشی از خانواده‌های شهدا برای ثبت خاطرات آنها بیشترانجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.