۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 499443

پیدا شدن پسر پیرزن میلیاردر مشهدی، یکی از ابهامات بزرگ یک پرونده جنایی را برطرف کرد.

پرونده قتل پسر پیرزن میلیاردر مشهدی بسته شد

قدس آنلاین - هفته گذشته با نجات یافتن این پیرزن از چنگ آدم ربایان، تلاش و تحقیقات مأموران پلیس برای پیدا کردن پسر گم شده او آغاز شد. چراکه این زن تیرماه گذشته با مراجعه به پلیس اعلام کرده بود پسرش گم شده و هیچ خبری از او ندارد.

اندک زمانی بعد نیز این زن از پیگیری موضوع مفقودیت فرزند جوانش منصرف شد تا اینکه پس از وقوع آدم ربایی وی، دوباره پرونده پسرش نیز به جریان افتاد.

به گفته کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل عمد دادگستری مشهد، در پی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پیرامون دلایل عدم پیگیری این مفقودی، پلیس به یکسری سرنخ‌ها از این پیرزن در آپارتمانی در بولوار عبدالمطلب مشهد دست یافت که نشان از وقوع آدم ربایی داشت.

وی افزود: در این تحقیقات مشخص شد که برادرزاده پیرزن او را ربوده و به این آپارتمان منتقل کرده و وکالت نامه بلاعزل برای انتقال اموال به نام خود از وی گرفته است.

قاضی میرزایی گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده، برادرزاده پیرزن به همراه سه نفر همدستانش دستگیر شدند و تحقیقات برای یافتن پسر گم شده پیرزن در حالی ادامه یافت که خود او به دلیل شرایط بد نگهداری در زمان ربایش و خوراندن داروهای قوی به او توسط آدم ربایان حال عمومی مساعدی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه تلاش مستمر و پیگیری‌های کارآگاهان، سرانجام پسر گم شده این پیرزن که احتمال قتل او توسط آدم ربایان مطرح بود، پیدا شد.

این جوان در تحقیقات انجام شده به کارآگاهان گفت که از چند ماه پیش به دلایل شخصی از مادرش جدا شده و برای خود آپارتمانی اجاره و در آن زندگی می‌کرده است.

وی اضافه کرد که در این مدت برای گذران زندگی مغازه بدلیجات و نقره فروشی را راه اندازی کرده و از ماجرای گروگانگیری و گرفتاری‌های مادرش نیز بی‌خبر بوده است تا اینکه توسط یکی دو نفر از اقوام و آشنایان متوجه ماجرا شده و به خانه مادری‌اش بازگشته و به پلیس مراجعه کرده است.

در عین حال بنا به گفته قاضی کاظم میرزایی تحقیقات قضایی و پلیسی این پرونده پس از پیدا شدن این پسر جوان، پیرامون ماجرای گروگانگیری مادرش متمرکز شده و کارآگاهان در حال تحقیق بر روی سوءاستفاده‌های مالی احتمالی برادرزاده او هستند که طراح و مجری آدم ربایی نیز بوده است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.