شهرکرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر از فردا به مدت ۸ روز در سینما بهمن شهرکرد خبر داد.

۱۶ فیلم جشنواره فجر در شهرکرد اکران می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد کارگران دهکردی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۸ فیلم به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر راه یافته که از این تعداد در استان‌ها تنها ۱۶ فیلم، اکران می شود.

وی افزود: از فردا ۱۴ بهمن ماه تا۲۱ بهمن ماه، با اکران دو فیلم در چهار سانس ساعت‌های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۰ از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما بهمن شهرکرد آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان ها جهت اکران ۱۶ فیلم از جشنواره فجر ۲۴۰ میلیون تومان به تهیه کنندگان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۴بهمن ساعت ۱۰ صبح در سینما بهمن شهرکرد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: فروش اینترنتی بلیط های فیلم های جشنواره مورد استقبال کم مردم استان واقع شد و امید است که مردم به صورت حضوری و با خرید از گیشه فروش به خرید بلیط اقدام کنند.

کارگران دهکردی به اجرای ۲۳۸ برنامه محوری از سوی کمیته فرهنگی هنری در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری شب های شعر و موسیقی، عصرهای شعر و خاطره، افتتاح چندین کتابخانه عمومی در سطح استان، برگزاری جشنواره عکس انقلاب، ایستگاه عکس یادگاری در ۲۲بهمن و افتتاح خانه هنرمندان در هفشجان از مهم‌ترین برنامه های دهه فجر امسال می باشد.

وی با بیان اینکه طی سال های قبل در توزیع آگهی ها به نشریات و روزنامه ها بی عدالتی بوده است تصریح کرد: نامه ای به امضای استاندار درآمد و به همه ی ادارات دولتی ابلاغ شد که آگهی های خود را از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.