زنجان- چهار مسیر ارتباطی زنجان شامل محور زنجان - اردبیل از مسیر سرچم، گردنه قره آقاج در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر، مسیر زنجان - دندی و دندی به تخت سلیمان بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شد.

مسیر های مواصلاتی زنجان مسدود شد/۱۴۲ مسافر بازمانده در راه امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در این رابطه اعلام کرد: در زمان حاضر اتوبان زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، با کولاک شدید مواجه است و تردد خودروها به دلیل محدودیت دید با سختی و کندی انجام می شود.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود:از چهارشنبه شب تردد وسایط نقلیه در تمام گردنه های زنجان با زنجیرچرخ صورت می گیرد و راهداران نیز برای باز نگه داشتن مسیرها در تلاش هستند.

۱۶۲ حادثه دیده امداد رسانی شدند

در همین حال سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از امداد رسانی به ۱۶۲حادثه دیده و گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

شهرام میرزایی  اظهار کرد: از ۱۵ حادثه رخ داده که نجاتگران هلال احمر به یاری آسیب دیدگان آن شتافتند، چهار مورد تصادف جاده ای و ۱۱ مورد نیز مربوط به گرفتار شدگان در میان برف و کولاک بود.

وی تعداد حادثه دیدگان ناشی از تصادف جاده ای را ۲۰ نفر اعلام و اظهار کرد: این حادثه جاده ای ۶ مصدوم داشت که سه نفر از آنان به منظور مداوا و درمان با استفاده از آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

میرزایی افزود: ۱۸ نجاتگر جمعیت هلال احمر زنجان در قالب هفت تیم عملیاتی و با سه دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودرو نجات عازم این ماموریت شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه نجاتگران این جمعیت به ۱۴۲ نفر که با خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند اظهار کرد: در این عملیات ۳۴ نجاتگر در قالب ۱۱ تیم عملیاتی و با ۱۱ دستگاه آمبولانس کمک دار، گرفتار شدگان در میان برف و کولاک را یاری دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.