بجنورد- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در تازه ترین نشست کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان، شرکت های مسافری مکلف شدند تا ناوگان مسافری حمل و نقل عمومی را برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده می شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی؛ سعید سبحانی اظهار داشت: شرکت ها مکلف هستند تا پیش از آغاز طرح های نوروزی، نسبت به بررسی، چکاپ و شناسایی ایرادها و نقص احتمالی ناوگان مسافری خود اقدام و نسبت به رفع آن مبادرت ورزند.

وی افزود: طرح های خدمات رسانی به مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ۱۵ فرودین ماه سال آتی ادامه دارد.

سبحانی گفت: کمیته حمل ونقل، وظیفه و رسالت سنگینی در ستاد خدمات سفر بر عهده دارد و بر این اساس تلاش داریم تا با تعامل میان اعضای این کمیته، خدمات رسانی مناسبی به مسافران عبوری از استان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: آمادگی امداد خودرو و بیمه ها از جمله مواردی است که در نشست مزبور مورد تاکید قرار گرفت و علاوه بر آن راهداری نیز مکلف شده است که نسبت به شناسایی  نقاط پرتصادف محورها و آشکارسازی آن اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: توزیع بروشور، نصب بنر حاوی شعارهای ایمنی در محورها و چاپ و توزیع نقشه استان از دیگر اقداماتی است که برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.