سومین روز اکران فیلم‌های حاضر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی، با سانس‌ فوق‌العاده برای ۶ فیلم روبرو شد.

سانس فوق‌العاده ۶ فیلم در شب سوم جشنواره فیلم فجر

به گزارش «قدس آنلاین»،  به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، «محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: در سومین روز اکران مردمی (سیزدهم بهمن ماه) فیلم‌های «گشت ۲» (سعید سهیلی) در سینما استقلال، «خفه‌گی» (فریدون جیرانی)، «زیر سقف دودی» (پوران درخشنده) و «سد معبر» در پردیس آزادی و «نگار» و «ماجرای نیمروز» (محمد حسین مهدویان) در پردیس چارسو به سانس فوق‌العاده رسیدند.
همجنین در روز دوازدهم بهمن که دومین روز اکران مردمی فیلمها بود، فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» (وحید جلیلوند) در پردیس زندگی به سانس فوق‌العاده رسیده بود.
بنا بر این گزارش، «ماجرای نیمروز» امشب ١٣ بهمن ماه به دلیل استقبال بسیار مخاطبان به دومین سانس فوق‌العاده در ساعت ١٥ دقیقه بامداد در پردیس چارسو رسید.
بر اساس قاعده امسال جشنواره فیلم فجر، برای فیلم‌های پرمخاطب هر سینما در شب‌های جشنواره، سانس ویژه صبح پیش‌بینی شده است که البته بر اساس درخواست سینماداران برای اضافه شدن سانس فوق العاده صبحگاهی تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.