ششمین همایش قلب و فناوری های نوین و همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب، از صبح پنج شنبه در محل پژوهشگاه نیرو در تهران آغاز شد.

همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب آغاز شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  مژده مزیدی دبیر اجرایی همایش گفت: مرکز تحقیقات آندو اسکولار اینترونشن با همکاری انجمن آتروسکلروزایران، ششمین همایش قلب و فناوری های نوین و همایش مشترک قلب و غدد، قلب و اعصاب، با حضور پزشکان برجسته عرصه قلب و عروق و متخصصین مغز و اعصاب، متخصصین غدد درون ریز برگزار می شود.

وی افزود: پزشکان در این همایش دو روزه، از ۱۲ امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت برخوردار خواهند بود.

مزیدی گفت: محوریت این همایش بر تازه های داروهای ضد انعقاد و تکنولوژی جدید دارویی قلب، اعصاب و غدد در دنیا است که حضور شرکت های بزرگ  دارویی در بخش نمایشگاهی فرصتی را برای آشنایی پزشکان فراهم می آورد تا با آخرین دستاوردهای دارویی کشور بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: در جهت حمایت از پزشکان فلوشیپ و رزیدنت ها، مسئولین برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری های نوین و همایش مشترک قلب و غدد، قلب و اعصاب، بر آن شده اند از فلوشیپ ها و رزیدنت های رتبه برتر به صورت رایگان در این همایش ثبت نام کنند.

مزیدی ادامه داد: در جلسه پرسش و پاسخ پانل های علمی این همایش، جوایزی همچون تبلت، گوشی آیفون، گوشی فشارسنج، دستگاه فشارخون و...، به رسم یادبود به قید قرعه به حاضرین در جلسات علمی تقدیم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.