خرم اباد- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان در نشست توجیهی رابطین مناطق و شهرستانها از برگزاری چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از ۱۶تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری در مناطق و شهرستان های لرستان خبر داد .

فیلم های چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد  ۱۶بهمن در خرم آباد به نمایش در می آید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ظهر پنج شنبه علی عبدی پور گفت : جشنواره بین المللی فیلم رشد یکی از قدیمی ترین جشنواره های کشور است که با رویکرد آموزشی و تربیتی و تحکیم فرایند یادگیری دانش آموزان اجرا می شود .

وی توجه به ساحت های شش گانه تربیتی را در تدوین فیلم های این جشنواره مورد تاکید قرار داد و افزود: فیلم‌های این دوره از جشنواره در پنج گروه شامل مستند، مستند علمی، داستانی بلند، داستانی کوتاه و پویانمایی به نمایش در خواهد آمد.

عبدی پور تاکید کرد : فیلم و انیمیشن یکی از اجزای بسته آموزشی است ، زیرا کتاب درسی به تنهایی نمی‌تواند آموزش را به دانش آموزان منتقل کند.

وی تعامل و تبادل فرهنگی و ارتقای دانش علمی و هنری دانش آموزان را از دیگر اهداف جشنواره بین المللی فیلم رشد برشمرد و تصریح کرد : فیلم نقش معجزه آسایی در آموزش دارد و جشنواره فیلم رشد همه ساله از تمام جهان فیلم‌های آموزشی مرتبط با برنامه درسی را شناسایی و انتخاب می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.