بیرجند- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۵ هزار متر مربع فضای آموزشی در قالب ۱۰۹ کلاس درس با حدود ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان احداث شده است.

۱۰۹ کلاس درس در استان خراسان جنوبی ساخته شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ار بیرجند، محمد زمانی ظهر پنج شنبه در همایش خیران مدرسه ساز شهرستان بشرویه با بیان اینکه خیران مدرسه ساز و مدرسه یار در طرح توسعه فضای آموزشی سهم قابل توجهی دارند اظهار داشت: نیمی از این هزینه های ساخت فضاهای آموزشی توسط خیران پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همت والای خیران مدرسه ساز موجب بالندگی نظام آموزش و پرورش و در نتیجه تربیت فرزندانی آگاه و متعهد برای فردای این مرز و بوم می شود.

زمانی اظهار کرد: با بررسی کلی در عرصه بین المللی برای یک انسان بالنده سه شاخص مهم طول عمر، برخورداری از علم و دانایی و آمادگی برای داشتن زندگی خردمندانه، مطرح است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: با فراهم آمدن این شاخصه های مهم در افراد، دیگر مسایل نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و مشکل و کاستی های پیش رو به راحتی قابل رفع است.

زمانی تاکید کرد: افراد نیک اندیش که در عرصه آموزش و پرورش قدم گذاشته و به یاری سیستم آموزشی شتافته اند نقش مهمی در بالندگی علمی و ساختن آینده جامعه اسلامی دارند.

وی نیروی انسانی، محتوای آموزشی و فضای فیزیکی را سه بعد مهم برای پیشرفت در نظام آموزش و پرورش دانست و افزود: با توجه به مشکل اقتصادی که چند سال گذشته وجود داشت با این وجود خیران هیچگاه نظام آموزشی را از یاد نبردند.

زمانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار متر مربع فضای آموزشی در قالب ۱۰۹ کلاس درس با حدود ۸۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شد که می توان گفت نیمی از این هزینه ها توسط خیران پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس خراسان جنوبی خیران شهرستان بشرویه را پیشتاز در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری در استان یاد کرد و گفت: این موضوع ریشه در معرفت و شناخت این افراد نسبت به رسالت مهم کمک به همنوعان و بالندگی و پویایی نسل جدید دارد.

زمانی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حدود ۶۰۰ پروژه آموزشی با صرف ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه در این استان به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.