قوچان- حجت الاسلام محمدعلی دستجردی گفت: امروز دنیای اسلام به برکت خون این شهدا افتخارآفرین شده و در تمام عرصه‌های بین‌المللی شناخته‌شده است.

دنیای اسلام به برکت خون شهدا در عرصه‌های بین‌المللی شناخته‌شده است

به گزارش قدس آنلاین، امام‌جمعه قوچان عصر پنج‌شنبه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان با تبریک ایام پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور عظمت دنیای اسلام و فداکاری شهدایی ست که با پایداری و استقامت خون خود را به انقلاب اسلامی هدیه دادند.

وی بابیان این مطلب که امروز گردهم آمده‌ایم تا بگوییم ما راست‌قامتان تاریخیم و آماده‌ایم تا با شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عهد و پیمان ببندیم و تمام همت و هستی‌مان را برای ادامه مسیر آنان بدهیم.  

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی با اشاره به این مطلب که امروز دنیای اسلام به برکت خون این شهدا افتخارآفرین شده و در تمام عرصه‌های بین‌المللی شناخته‌شده است خاطرنشان کرد: مسئولین باید تمام همتشان را برای خدمت به مردم و جامعه بگذارند و مردم نیز باید اطاعت از امامت و ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند تا راه شهدا برای همیشه در جامعه تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: انشاء الله این اطاعت‌پذیری و همراهی با ولایت همیشه در جامعه باقی خواهد ماند و با بصیرت به تمام معنایی که مردم فهیم ما دارند این نعمت ولایت را حفظ، و در رکاب آن برای ایجاد وحدت و پیشرفت جامعه گام برخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.