نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تصویب 100 میلیارد تومان اعتبار در مجلس شورای اسلامی برای فراهم کردن تجهیزات آتش‌نشانان کشور خبر داد.

تصویب 100میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات آتش‌نشانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، غلام محمد زارعی در مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو پیش از ظهر امروز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج با اشاره به اهمیت کار آتش‌نشانان در کشور، گفت: تجهیز امکانات آتش‌نشانان می‌تواند زمینه‎ساز کم کردن برخی حوادث و مشکلات در این زمینه باشد.

وی افزود: معتقدیم تجهیز آتش‌نشانان به وسایل مدرن و روز به کاهش آسیب‌های مالی و جانی می‌انجامد، و باید بخشی از سرفصل‌های اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه استان‌ها به ارتقاء شاخص‌های آتش‌نشانی اختصاص یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آتش‌نشانان با شجاعت برای نجات جان و مال همنوعان خود فعالیت می‌کنند که این امر قابل تقدیر است، بنابراین حمایت از آتش‌نشانان تلاش برای صیانت از جان و مال مردم است.

زارعی اضافه کرد: حمایت از آتش‌نشانان، حمایت از جامعه است و در پرتو این حمایت، جامعه آسوده خاطر و در امنیت خواهد بود و از میزان آسیب‌ها کاسته می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.