بیرجند- گلزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شماره یک و دو بیرجند در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، مسئولان اجرایی استان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران غبارروبی و عطر افشانی شد.

گلزار شهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی در بیرجند غبارروبی شد

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین از بیرجند،  حجت الاسلام معصومی عصر پنج شنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ شهید انقلاب در خراسان جنوبی اظهار داشت: آنچه سبب شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد عوامل مختلفی را در بر می گیرد.

وی افزود: مردم متدین، دیندار بوده و هویت دینی آنها سبب شده بود پشت سر امام خمینی (ره) حرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی گفت: همه کسانی که باور، اعتقاد به مبارزه داشته به تکلیف اصلی خود عمل کردند و بر اساس آن حرکت پشت سر امام خمینی  (ره) کشور را به پیروزی رساند.

معصومی افزود: سومین هویت، بعد اخلاقی بود که دیگران را مردم به خود ترجیح داده و حاضر بودند برای امنیت کشور، آسایش هم نوع از خود گذشته و در مراسم مختلف حضور یابندو هویت چهارم انسجام ملی بود.

در پایان مراسم قبور مطهر شهدا غبار روبی شد و نامه حجت الاسلام شهیدی توسط مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی قرائت شد.

در این مراسم پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی قرائت شد.

خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد و در حال حاضر چهار هزار و ۵۰۰ جانباز و ۲۴۰ آزاده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.