استان ها: شرایط جوی نامساعد در آخرین روز هفته و لغو پرواز های فرودگاه مهر آباد تهران سفر بسیاری از وزرا و مسوولان عالی رتبه کشور را به اقصی نقاط کشور لغو کرد.

«مهر آباد»مسوولان عالی رتبه را زمینگیر کرد/شرایط جوی سفر مسوولان کشوری را به تعویق اندخت

به گزارش قدس آنلاین، قرار بود امروز شناور تحقیقاتی کاوشگر خلیج فارس با حضور سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهوری و سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع در مجتمع دریایی شهید درویشی بندر عباس به آب انداخته شود اما با لغو پرواز تهران- بندرعباس این برنامه به فرصت دیگری موکول شد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از جمله مسوولانی بود که امروز قصذد داشت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کند اما بارش برف در تهران و لغو پروازهای پایتخت سفر وی را لغو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری نیز که قرار بود سفر ۲ روزه ای به سیستان و بلوچستان داشته باشد امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کمتر از ۱۰۰ متر در فرودگاه مهرآباد پروازش لغو شد.

همچنین سفر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان ایلام به دلیل لغو پرواز تهران ایلام انجام نشد و سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز که قرار بود در آئین نخستین یادواره ۱۴شهید مدافع حرم در خوزستان سخنرانی کند به علت شرایط نامساعد جوی ناشی از بارش برف در فرودگاه مهرآباد، نتوانست به اهواز سفر کند.

البته برخی مقامات نیز برای شرکت در برنامه های تعیین شده در استان ها حاضر شدند؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به منظور افتتاح چند طرح اقتصادی و فرهنگی به کیش سفر کرد و علی ربیعی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در آیین کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، در این شهر بود؛معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای شرکت در همایش روز تالاب ها به اهواز سفر کرد و زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، امروز برای بازدید از آثار تاریخی و گردشگری گناباد و شرکت در مراسم جشن ملی ثبت قنات قصبه در فهرست آثار جهانی یونسکو، در گناباد و مشهد بود. 

سیدمحمدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز از دیگر مسئولانی بود که پایان هفته سفر استانی داشت و در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه در استان بوشهر، شرکت کرد. 

 بسیاری از پروازهای هوایی از فرودگاه بین المللی مهرآباد امروز(پنجشنبه) به علت بارش برف و یخ زدگی سطوح پروازی این فرودگاه با تاخیر انجام و یا لغو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.