نخست‌وزیر صهیونیستی از بیانیه ضد ایرانی مشاور امنیت ملی کاخ سفید استقبال کرد و گفت که با تحسین به این اظهارات گوش داده است.

نتانیاهو: با تحسین به بیانیه مایکل فلین علیه ایران گوش کردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از بیانیه ضد ایرانی «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید علیه ایران استقبال کرد. 

مایکل فلین، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت که کاخ سفید رسماً به ایران بابت انجام آزمایش‌های موشکی اخطار داده است. 

نتانیاهو در اظهاراتی روز پنجشنبه در شهرک صهیونیست‌نشین «آریل» در کرانه باختری گفت: «با تحسین به اظهارات ژنرال (مایکل) فلین درباره ضرورت مقابله با تجاوزگری‌های ایران گوش کردم.»

وی همچنین خاطرنشان کرد که موضوعات طرح شده در بیانیه «مایکل فلین» مواردی بوده‌اند که او در گفت‌وگوی تلفنی ماه گذشته‌اش با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز مورد بحث قرار گرفته‌اند.

نتانیاهو، آزمایش موشکی ایران را «نقض آشکار» قطعنامه شورای امنیت سازمان‌ ملل متحد دانسته است.

قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد «از ایران می‌خواهد هیچ فعالیتی مرتبط با موشکهای بالستیکی طراحی شده برای قابلیت حمل سلاح های هسته‌ای، شامل پرتاب با استفاده از چنین فناوری‌های موشکهای بالستیک، صورت ندهد.»  

ایران می‌گوید موشک‌های این کشور برای حمل سلاح‌های هسته‌ای طراحی نشده‌اند و بنابراین آزمایش‌های موشکی، نقض قطعنامه سازمان ملل متحد نیستند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.