یزد- رییس بسیح رسانه کشور با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم و از حوزه فرهنگ برای ضربه زدن به نظام اسلامی وارد میدان شده است از خانواده ها خواست تا جنگ نرم را جدی بگیرند.

خانواده ها جنگ نرم را جدی بگیرند/دشمن از طریق فرهنگ به نبرد آمده است

به گزار قدس آنلاین، مسعود بصیری شامگاه پنجشنبه در جمع رزمندگان شهرستان مهریز یزد افزود: دشمنان در قالب رسانه های مختلف و بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت ها با هدف تضعیف ارزش ها، گسترش فساد و بی بندوباری و نابودی عقاید و تمام ارزش ها را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه خانواده ها در قبال جنگ نرم دشمن باید احساس تکلیف کنند ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی دقیق و حساب شده از طریق برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن با شدت نسل جوان ما را نشانه گرفته اند و روز به روز به دنبال گسترش و ارتقای برنامه های خود هستند بنابراین همه مردم و خانواده ها باید با بینش و بصیرت با موضوع برخورد کنند.

بصیری گفت: در این زمینه بارها مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان هشدار داده اند که موضوع جنگ نرم دشمن خیلی جدی است و اگر بی تفاوت باشیم و کوتاهی کنیم خیلی دیر می شود.

بصیری گفت: دشمنان خیلی در تلاش هستند بعد از شکست در بخش های مختلف در ۳۸ سال گذشته در برهه کنونی از طریق فرهنگی تمام ثمرات دینی و معنوی ما را نابود کنند.

گفتنی است در این همایش که در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز برگزار شد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.