گناباد-نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای‌اسلامی گفت: باید روحیه تدافعی و استکبارستیزی ملت ایران حفظ شود و برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس توسط بسیجیان سرمایه‌گذاری برای انقلاب‌اسلامی محسوب می‌شود.

رزمایش‌های الی بیت‌المقدس، سرمایه‌انقلاب‌اسلامی است

به گزارش خبرنگارقدس انلاین حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای‌اسلامی صبح جمعه در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت‌المقدس گناباد که در منطقه عمومی روشناوند برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم بر رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید و مردم بعد از سال‌ها رنج ، با حضور در صحنه‌های مختلف بویژه در انتخابات برای کشور تصمیم‌گیری می‌کنند. 

وی اظهار کرد:در طول ۳۸ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی هرساله مناسبت‌هایی برای تکرار یاد و خاطره دوران ابتدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که یکی از آنها دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی است  و در این دهه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایجاد روحیه امیدواری مردم به نظام بازگو شود.

بنایی خاطرنشان کرد: البته گرامیداشت یوم الله‌ها در نصب بنرنوشته و پارچه‌نوشته خلاصه نمی‌شود بلکه باید در این مناسبت‌ها آرمان‌های انقلاب برای مردم بازگو تا در پاسداشت انقلاب اسلامی کوشاتر باشند. 

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب‌اسلامی اشاره و تصریح کرد: آمریکا دشمن ایران اسلامی است و تغییر رئیس جمهور این کشور تغییری در دشمنی این کشور با ما نمی کند لذا باید روحیه تدافعی و استکبار ستیزی ملت ایران حفظ شود. 

بنایی ادامه داد: در این راستا برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس توسط بسیجیان سرمایه‌گذاری برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی خواستار بصیرت بیش از پیش بسجیان در مواجه به فتنه نفوذ دشمنان شد و افزود: یکی از توطئه‌های اخیر دشمنان علیه کشور، فتنه نفوذ می‌باشد که رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع تاکید دارند و متاسفانه بر اساس اخبار واصله دشمن به برخی از دستگاه ها و ادارات نفوذ کرده است. 

فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: دهه فجر و جشن‌های این دهه فرصت مغتنمی برای بازخوانی شعارها، آرمان ها و اندیشه انقلاب‌اسلامی در بین مردم است. 

محمدعلی نبی پور به نمایش اقتدار بسیجیان در رزمایش‌های الی بیت‌المقدس اشاره و افزود: یکی از علل افزایش قدرت و امنیت ایران در طول ۴ دهه از پیروزی انقلاب‌اسلامی رویش نیروهای انقلابی و بسیجی می‌باشد چراکه انقلاب اسلامی همواره به دنبال دفع حداقلی و جذب حداکثری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.