بجنورد- در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ۹۵ پروژه به صورت متمرکز در شهرستان اسفراین با حضور استاندار و مسئولین استانی افتتاح شد.

۹۵ پروژه در اسفراین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار خراسان شمالی همراه با معاونین و مسئولین استانی صبح جمعه در سفر یک روزه خود به شهرستان اسفراین، از ۹۱ طرح عمرانی و ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴۴۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بهره برداری کردند.
این پروژه ها شامل سالن ورزشی دانش آموزی با اعتبار هشت میلیارد ریال و پروژه دامداری صنعتی ۱۵۰۰راسی گوسفند( داشتی) در روستای دهنه شیرین با اعتبار ۱۷میلیارد ریال در بخش بام و صفی آباد شهرستان اسفراین بودند.
همچنین گازرسانی به ۳۱ روستای شهرستان اسفراین، بهره برداری از ۲۵پست بی تی اس روستایی، افتتاح مسکن های مددجویان کمیته امداد، افتتاح طرح های عمرانی دهیاری ها و شهرداری های شهرستان اسفراین با اعتبار۱۲۰میلیارد ریال ،آب رسانی ، برق رسانی و طرح های هادی روستایی از جمله طرح هایی هستند که امروز در این شهرستان به طور همزمان افتتاح شد .
استاندار خراسان شمالی در افتتاحیه این مراسم گفت: میانگین تعداد پروژه های عمرانی اسفراین در دولت یازدهم نسبت به دولت نهم و دهم ۲۳ درصد رشد داشته است.
محمدرضا صالحی اظهار کرد: اگر برجام نبود افتتاحیه هایی مثل امروز را هم نداشتیم و پول نفت کشور فقط باید برای غذا و دارو هزینه می شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.