ساری- خطیب نماز جمعه ساری مردم را بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی خواند و گفت: باید برای حفظ سرمایه های نظام بخصوص جوانان تلاش کنیم.

مردم بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری ضمن تبریک دهه مبارک فجر افزود: اگر مردم از انقلاب روی برگردانند، دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: چهاردهه تلاش های دشمنان انقلاب نتوانست کارساز شود و به لطف خدا، امام و رهبری توانستیم بر همه توطئه ها فائق شویم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان قصد براندازی انقلاب اسلامی را دارند، خاطرنشان کرد: باید مثل همیشه با روحیه انقلابی در صحنه حضور داشته باشیم و با امام، شهدا و آرمان های انقلاب، تجدید پیمان کنیم.

حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر ارزش ها حفظ نشود، برگزاری جشن پیروزی انقلاب فایده ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه تفکر در اسلام از پایه های اصلی ارزش ها به حساب می آید و ثمره آن خودشناسی و خداشناسی است، یادآور شد: هرکسی به مرحله خداشناسی برسد به تقوا و اخلاق خواهد رسید و به عزت دنیا و سعادت آخرت دست می یابد.

امام جمعه موقت ساری با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز، از شهروندان خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا گاز مشترکان خانگی قطع نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.