بیرجند- معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در بسیاری از محورهای این استان بارش برف سبب مسدود شدن برخی از نقاط جاده ای شده است.

بارش برف سبب مسدود شدن برخی از نقاط جاده ای خراسان جنوبی شد

ابراهیم کریم پورفرد  در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: راهداران با ۲۱ دستگاه ماشین نمک پاش و۱۵ دستگاه گریدر در تلاش هستند نقاط مسدود را برف روبی وبازگشایی کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر محور بیرجند- نهبندان به ویژه از سربیشه تا نهبندان به دلیل بارش سنگین برف مسدود است وراهداران تلاش دارند تا محورهای مزبور را بازگشایی  کنند.

کریم پورفرد افزود: تردد در مسیرهای خراسان جنوبی تنها با زنجیر چرخ انجام شود وتا اطلاع ثانونی ازتردد و ورود در محور سربیشه نهبندان خودداری شود.

یک کشته در نخستین ساعات برفی در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از فوت یک هم استانی در محور قاین- گناباد خبر داد وگفت: یک دستگاه سواری ۲۰۶ واژگون که در این حادثه سرنشین خانم فوت کرد.

حسین رضایی اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در کیلومتر ۱۸ محور قاین- گناباد به دلیل بی توجهی راننده به جلو واژگون شد.

وی افزود: دراین حادثه متأسفانه سرنشین خانم فوت کرد واین محور در حال حاضر بارشهای مقطعی برف دارد.

رضایی افزود: رانندگان در صورت امکان از تردد در جاده‌های خودداری ودر بدون زنجیر چرخ وارد جاده‌ها نشوند.

حسین رضایی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای خراسان جنوبی دچار مه گرفتگی است .

وی با بیان اینکه در برخی نقاط مانند گردنه‌های ثمن شاهی، خونیک، کلات، سرچاه، درمیان، پدران وحسن کلنگی دید افقی تا ۱۰ متر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: رانندگان فقط تا فاصله ۱۰ تا ۱۵ متر جلوی ماشین را میبینند که ضروری است با احتیاط کامل برانند .

رضایی افزود : محورهای طبس به اصفهان، طبس به یزد، طبس به دیهوک، به دلیل ریزش برف وتمامی محورهای منتهی به نهبندان به دلیل بارندگی لغزنده است وبه رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.