کرمان - همزمان با میلاد زینب کبری(س)، چهارمین نشست از سلسله نشستهای مردمی «چله انقلاب» ظهر جمعه در کرمان برگزار شد.

نشست مردمی«چله انقلاب» در کرمان برگزارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دراین نشست که با حضور دکترمحمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان وتنی چند از مسئولین استانی و فعالان فرهنگی برگزار گردید، حجت الاسلام سید حسین آقا میری ، قائم مقام سیره شهدای کشور، طی سخنانی به واکاوی فرآیند تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام آقا میری با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند: «جامعه اسلامی، جامعه عاقل، برخوردار از عدالت، جامعه آزاد»، گفت: ما اگر توانسته بودیم درست تاثیر گذاری مردم را ببینیم،  خیلی از مسائلی که برای انقلاب پیش می آمد مثل فتنه ۸۸ ،اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: اگردر جامعه همه از اقتصاد مقاومتی صحبت کنند، مسئولین جامعه نمی روند پیش پا افتاده ترین وسایل را از کشورهای دیگر وارد کنند.

آقا میری گفت: اگر ما می گوییم آزادی ،منظور نظرمان آن است که محدوده خط و مشی آن را اسلام تعیین کند.

وی با مطرح کردن اینکه جوانان جویای حقیقت دیگر کشورها با وجود آزادی های فراوان هنوز به آرامش روحی نرسیده اند، ادامه داد: لذت ها و بی بند و باریهایی که در جامعه این جوانان رواج دارد وغالبا تا انتهای آن را هم رفته اند، باعث آرامش روحی آنان نمی شود و اینست که به دنبال یک ملجا و پناهگاه جهت رسیدن به آرامش می گردد.

قائم مقام سیره شهدای کشور ادامه داد: امروز ام القرای اسلام ایران است و نگاه جوانان جویای حقیقت به ایران و انقلاب اسلامی است ووقتی به مسلمانان ایران رجوع می کندتوقع دارد چیزهایی داشته باشد که او نداشته باشد، لذا جامعه اسلامی ما باید کاری کند که مردم جهان امام حسین(ع) را بشناسند وطالب اوشوند.

وی گفت: وظیفه جامعه اسلامی ایران اینست که امام زمان را به جهان معرفی نماید،زیرا که حضرت ولی عصر مختص ایران نیست و بایدبا خط ومشی  زندگی کردن اسلامی، مردم دیگر کشورها را عاشق امام زمان کرد.

آقامیری تاکید کرد: برای همین است که دشمن رو به ابتذال کشیدن فرهنگ جامعه اسلامی کرده است و تلاش می کند با متلاشی کردن جامعه و فرهنگ اسلامی، چهره نابهنجاری از اسلام  به مردم دنیا معرفی کند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام آقامیری به پرسش و پاسخ با حاضرین پرداخت و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

نشست چله انقلاب با تقدیروتشکر از دست اندرکاران کاروان زیر سایه خورشید در کرمان ( طرح کرامت) پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.