بجنورد- نماینده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی قابلیت و ظرفیت میزبانی جشنواره فیلم فجر را دارد.

خراسان شمالی قابلیت میزبانی جشنواره فیلم فجر را دارد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ محمد پور اظهار داشت: تعامل مطلوب بین  نهادهای  فرهنگی استان موجب برگزاری هر چه بهتر جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی شده است.
وی با بیان اینکه سال های آینده هم جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی برگزارخواهد شد، ابراز امیدواری کرد: دیگر شهرستان های این استان هم بتوانند از فیلم های جشنواره فیلم فجر بهره مند شود.
محمد پور اذعان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در برگزاری هرچه بهتر جشنواره فیلم فجر از هیچ کوششی دریغ نکرده است که این خود مزیت بزرگی برای استان محسوب می شود.
وی بر جو مشارکت و تعامل هر چه بیشتر بین دستگاه های فرهنگی استان تاکید کرد و افزود: خراسان شمالی همواره در فعالیت های فرهنگی، هنری و سینمایی پیش رو بوده است.
نماینده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی همچنین در ادامه از پیشتاز بودن استان در امر خرید بلیط های اینترنتی جشنواره  فیلم فجر خبر داد و افزود: با این وجود مردم استان علاقمندی خود را به هنر سینما نشان داده اند.
گفتنی است؛ در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر، ١٦ اثر سینمایی در سینما گلشن بجنورد به نمایش گذاشته می شود و اکران این فیلم ها تا ٢١ بهمن ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.