بجنورد- همزمان با دومین روز از جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی فیلم های «رگ خواب» و «یک روز بخصوص» در سینما گلشن بجنورد اکران شدند.

«رگ خواب» و «یک روز بخصوص» در بجنورد اکران شدند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ فیلم سینمایی رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت الله است که جمعه همزمان با دومین روز از آغاز جشنواره ساعت ١٥ و ١٩ در سینما گلشن بجنورد اکران شد.
براساس این گزارش؛ رگ خواب داستان اوج و فرود رابطه ای میان یک زن و مرد … فیلم درباره اضمحلال یک زن است.
لیلا حاتمی، کوروش تهامی،  الهام کردا، لیلا موسوی،  بامداد نعمت الله،  خسرو بامداد،  لیلی فرهادپور،  نوشین تبریزی در فیلم رگ خواب به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.
همچنین در روز دوم جشنواره فیلم سینمایی یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان ساعت ١٧ و ٢١ در سینما گلشن بجنورد برای عموم اکران شد.
لازم به ذکر است؛ در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده:حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.
در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی،پری ناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال:ایلیا نصر الهی حضور دارند.
گفتنی است؛ در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم های فجر، ١٦ اثر سینمایی در سینما گلشن بجنورد به نمایش گذاشته می شود و اکران این فیلم ها تا ٢١ بهمن ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.