ایلام- فرماندار شهرستان دهلران گفت: برای احیای۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دهلران،۳۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

۵۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی احیا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران و مردم روستای بیشه دراز شهرستان دهلران که استاندار ایلام نیز حضور داشت، اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های شهرستان دهلران طرح احیای ۵۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی است که تاکنون ۳۳ هزار هکتار آن آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

فرماندار شهرستان دهلران با بیان اینکه با اجرای این طرح تحولی بزرگ در حوزه کشاورزی، تولید و اشتغال در استان رخ می دهد، بیان داشت: برای تکمیل پروژه های مختلف در این شهرستان، ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.  

حسینعلی موسوی با اشاره به اینکه دهلران قطب کشاورزی استان ایلام است، یادآور شد: برای احیای۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دهلران، ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه روستای بیشه دراز دارای ظرفیت های مهمی از جمله گردشگری است، خاطرنشان ساخت: با دستور استاندار ایلام منازل فرسوده مردم در این روستا با کمک بنیاد مسکن نوسازی می شوند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: در راستای توسعه بهداشت، درمان و پزشکی شهرستان دهلران نیز چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.