۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 500114

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید فیفا رفیق فابریک ماست که این حرف‌ها مطرح است!

شاید فیفا رفیق پرسپولیس است!

به گزارش قدس آنلاین، محمود خوردبین، در مورد وضعیت پرسپولیس پیش از دیدار حساس فردای این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: وضعیت الان ما ارتباطی به بازی با تراکتورسازی یا تیم‌های دیگر ندارد. ما همیشه تمرینات خوب و مناسبی را برگزار می‌کنیم و بازیکنان صد در صد تمرکز خود را روی مسائل بازی گذاشته‌اند. خدا را شکر می‌کنم که وضعیت تیم پرسپولیس خوب است و بازیکنان سرحال و آماده تمرینات خود را برای بازی با تراکتورسازی انجام می‌دهند. بازیکنان ما همه فکر و ذکرشان در داخل زمین سبز است و آماده بازی فردا هستیم.

وی در مورد مسائلی که اخیرا مطرح شده مبنی بر اینکه دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان لیگ شود، اظهار داشت: چه دست‌هایی در کار است؟ اگر منظور آقایان دست‌های داوری است که پرسپولیس بیشترین ضرر را نسبت به همه تیم‌ها از داوری داشته است. کدام تیم به اندازه ما از اشتباهات داوری ضرر کرده است؟ همه کسانی که فوتبال می‌فهمند می‌دانند که ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم و این موضوعی است که حتی مربیان تیم‌های رقیب هم به آن اذعان دارند.ما فوتبال رو به جلویی انجام می‌دهیم و مقابل هیچ تیمی دفاعی به میدان نمی‌رویم. مردم هم این شیوه فوتبال را دوست دارند و حتی کسانی که پرسپولیسی‌ نیستند و یا علاقه‌ای به تیم ما ندارند هم فوتبال ما را تحسین می‌کنند. در این بین چه کسی می‌خواهد ما را قهرمان کند؟ از نظر فوتبال بازی کردن که ما از همه تیم‌ها سرتر هستیم و در زمینه داوری هم که اشتباهات به صورت غیرعمد به ما ضربه زده است. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلاتی که برای باشگاه تراکتورسازی به وجود آمده و پنجره نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه بسته شده، تصریح کرد: این موضوع ما را ناراحت کرده و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که مشکلی گریبان تراکتورسازی را نگیرد. ما دوست نداریم برای این تیم یا سایر تیم‌ها مشکلی به وجود بیاید. برای ما ملاک بازی کردن در زمین چمن است. امیدوارم مشکل تراکتورسازی حل شود تا آنها هم روندشان را ادامه دهند. 

خوردبین در خصوص اینکه در فضای مجازی شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه قصد دارند رقبای پرسپولیس را تضعیف کنند تا این تیم قهرمان لیگ شود، ادامه داد: من نمی‌دانم این مسائل چه ارتباطی به ما دارد؟ مربی خارجی ما مشکلاتی داشت که کارش را انجام دادیم و همه چیز حل شد. باشگاه‌های دیگر هم اینکارها را انجام می‌دادند تا مشکلی گریبانشان را نگیرد. حتما AFC با ما رفیق است که این مسائل را انجام می‌دهد! یا شاید فیفا رفیق فابریک ماست که این حرف‌ها مطرح است! در این بین گناه ما چیست؟ آقایان خودشان کم‌کاری کرده‌اند و این گناه گردن خودشان است. ما چه کاره هستیم که اسم ما را به میان می‌آورند. 

وی در پایان اظهار داشت: اگر امتیازات ما و تراکتورسازی با هم برابر بود دلم بابت این حرف‌ها نمی‌سوخت اما ما ۶ امتیاز از این تیم بالاتر هستیم و چه احتیاجی داریم که بخواهیم وارد این مسائل شویم. ما کار خودمان را می‌کنیم و فقط به بازی‌هایمان فکر می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.