ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: فردی که به قصد اخاذی از شرکت بیمه، خودرو نیسان خود را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

نقشه برای اخاذی و کلاهبرداری از بیمه لو رفت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور اظهار داشت: به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودرو  نیسان و متعاقب آن کشف خودرو توسط مأموران انتظامی شهرستان سیروان، راز این سرقت که یک کلاهبرداری حرفه ای بود برملا شد.

وی افزود: مدتی پیش فردی که خود را صاحب یک دستگاه خودرو نیسان معرفی کرد، در تماس با پلیس ۱۱۰ سرقت خودرو خود را گزارش داد و خواهان رسیدگی از سوی پلیس شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان بیان داشت: پس از چند روز کار اطلاعاتی و پیگیری موضوع، خودرو سرقتی که در یک منطقه رها شده بود و تعدادی از قطعات اصلی و گران قیمت آن نیز به سرقت رفته بود، پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس در هنگام تحویل خودرو سرقتی به صاحبش مشخص کرد که هیچ گونه سرقتی حادث نشده و خودرو توسط صاحبش به سرقت رفته است.

سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور خاطرنشان ساخت: تحقیقات پلیس مشخص کرد، صاحب خودرو برای اخاذی و کلاهبرداری از شرکت بیمه اقدام به اعلام سرقت وسیله نقلیه خودش کرده و در یک فرصت مناسب قطعاتی از خودرو را خارج و آن ها را داخل حیاط منزل اش مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: خوشبختانه قطعات خودرو سرقتی در محل منزل متهم کشف و وی نیز با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.